torsdag 11 oktober 2012

Grymt Morgonfiske!

Igår ikväll bestämde jag mig för att jag skulle kliva upp tidigt idag för att prova fiska lite Havsöring när det är soluppgång. 05.00 ringde klockan och 05.20 var jag nere vid älven, då såg det ut så här... Man såg inte så mycket precis... Men jag gick och lyste efter lite fisk vid kanterna och det bokstavligt kokade av dom. Då tänkte jag att denna förmiddag kommer att bli kanon!
 

 
Efter att jag hade varit där ett tag så kom Pappa och då satte jag mig i bilen för att värma mig lite innan vi började fiska.
 
 
Förmiddagen vart GRYMT lyckad med 10 fångade Havsöringar för min del, den största på 54-55 cm:)
 
 
 
 
Pappa "Kelar" med Tjus hund Vanja!:)
 
 
 
 
Sjukt nöjd med min prestation nu på förmiddagen. Vi får se om det blir mer fiske på eftermiddagen eller inte, sånt som visar sig!
HARE GÖTT!:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar