tisdag 13 november 2012

Cecilia "Gösdrottningen" Grönberg, Del 2!

Här har ni Del 2 av Intervjun med Cecilia "Gösdrottningen" Grönberg!:)
 
Vilket sorts fiske ligger dig närmast om hjärtat? ( Fast det vet nog alla)
 
Gösfiske såklart!!!!!! ;) Och det pelagiska vertikalfisket är grymt kul!
 
 
 
Vad tycker du om den "Gröna" vattenkraften?
Har ingen direkt åsikt om det.
 
Vad tycker du att du behöver utveckla med ditt fiske?
Skulle gärna lära mig flugfiske. Har testat det en gång och det var grymt kul :)
Jag kan lära dig det ja :)/ Sten
Berätta om ett misstag du har gjort när du fiskat, som du inte kan glömma.
Oj, måste nog vara när jag halkade i förra året från båten i 1+ graders vatten...fast det var nåt att skratta åt eftersom det gick bra. Då skulle jag ha haft min "Ursuitdräkt"
 
Vad tycker du är din hitintills största bedrift?
Måste vara min gös på 9.7 kg
 
 
Hur bra är du på att samarbeta med andra fiskare?
Funkar jättebra.
Kan du beskriva de viktigaste erfarenheterna du har fått under din fiskekarriär?
Med tanke på hur mycket skitsnack det är i fiskevärlden så har jag lärt mig att inte säga för mycket vad jag tycker för det vinklas oftast helt fel i slutändan.
 
Tycker du att det är "rätt" betalning för ditt arbete?
Jag arbetar ju inte med fiske, är ju bara ett intresse än så länge men det är det väl för guiderna.
Var tror du att du befinner dig om tre-fem år, yrkesmässigt/privat?
Ingen aning.....
Vilka är dina styrkor?
Envishet!! ;)
Vilka är dina svagheter?
Envishet....haha
 
Vad vill du ha ut av ditt jobb?
Vet inte än.
Vad har varit dina största yrkesmässiga prestationer så här långt?
Det måste vara inom musiken.
 
Hur bra är du på att prioritera?
Skitbra! 1: Fiske 2: Fiske 3: fiske ;)
Vad motiverar dig att göra ditt bästa?
Envisheten och tävlingsinstinkten.
Har du några frågor till mig?
När ska du komma hit och förbättra ditt Gös-PB? ;)
 
- Jag kommer att komma ner så fort jag får chansen och blir bjuden ;)
 
 
Jag vill sluterligen tacka dig Cecilia för att du gick med på denna Intervju!
HARE GÖTT!:D
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar