söndag 10 november 2013

Trögt Fiske? GRYMT FISKE;)

Känslan när man vaknade 05.00 och man skulle åka och fiska, det regnade ute samt blåste. Så aa, de var ju inte de bästa förhållanden om man säger så, men fisken var på hugget!

Jag och Fredda tog oss ned till älven runt 06.00 och satt oss och väntade på att det skulle ljusna upp lite. Fler och fler fiskare anlände per minut, innan det var klart så stod vi HELA 18 fiskare och fiskade i bubbelviken! Helt sinnesjukt vad folk det var, men vi körde vidare! Det dröjde inte länge innan jag drog på en, och en till och en till! Efter några timmar så hade jag fått 6 st Havsöringar och Laxar, den här Havsöringen blev den finaste för dagen. GRYMT bra kondition och en mycket härlig fight!:)



 
Blev även ett gäng Laxar, Havsöringen fick följa med upp och blev en mycket fin matfisk åt en kompis åt Pappa.

 
När jag åkte hem så hade jag fått 6st, Hallberg 3 och Backman 1. Så aa, hehe bra fiske;))

HARE GÖTT!:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar